Contacteer ons

 cases

Infraligne

expertise: sport communicatie

solution: communicatie- en marketingcampagne

terug

InfraLigne is hét fit- en gezondheidsinstituut dat met persoonlijk advies, figuuranalyses en gerichte programma’s die mensen aanzetten om in shape te blijven. Het fitnesscentrum is erg aan het groeien en heeft ondertussen al zo’n 30 studio’s in België.

De uitdaging

Een belangrijke doelstelling voor het sportinstituut, is het aantrekken en aan zich binden van nieuwe leden. Het gaat over een doelgroep 25+ tot 60 + die de ambitie hebben om af te slanken, spieren te versterken of figuur te corrigeren, terwijl ze tijd besparen. Door slechts 2 maal 30 min. per week te sporten in de voorziene infraroodcabines, met persoonlijke begeleiding en een voorafgaande figuuranalyse, zullen de resultaten er zijn. Met deze objectieven en doelgroep ging Hands aan de slag.

Hands-on aanpak

We sloegen de handen in elkaar voor een nieuwe communicatiecampagne met meerdere grote acties. Voor de campagne kreeg InfraLigne een nieuw ‘gezicht’. Namelijk Lindsay De Bolle! Ook pakten we uit met de eerste grote actie. Zo stuurden we gepersonaliseerde direct mailing uit aan meer dan 80.000 subscribers en boden we kortingen aan van 50 tot 180 euro om actie te stimuleren.

Effectiviteit

In januari hebben we de campagne online en offline met een knal gelanceerd. Dit zagen we aan de website traffic en de bijhorende conversies die terug helemaal op peil kwamen na de coronacrisis.

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief