Contacteer ons

 cases

Expo Kortrijk

expertise: B2B communicatie

solution: marketing -en communicatiecampagne opzet

terug

Expo Kortrijk is een evenementencomplex dat beurzen en concepten lanceert. Decennialang werd de succesvolle beurs ‘Bedrijvennetwerkdagen’ georganiseerd, die sinds 2019 ook richting Limburg is gekomen. Samen met Voka Vlaanderen is de eerste editie in Limburg gelanceerd. Het tweedaagse event zet volledig in op netwerken en zakendoen met lokale ondernemers om succesvol ondernemerschap te stimuleren.

Uitdaging:
De uitdaging hier was het promoten van de ‘Bedrijvennetwerkdagen’ in Expo Hasselt. Massaal bezoekers en standhouders aantrekken was dus de boodschap. We staken de handen uit de mouwen voor een 360 graden campagne.

Hands-on aanpak
Doelgroep van de 360 campagne waren potentiële bezoekers die CEO zijn of een managementfunctie bekleden in sales, marketing, productie, finance en HR. Vervolgens werden drie verschillende boodschappen uitgebracht in lijn met de doelstelling om actie te genereren: “Ontmoet je netwerk van vandaag en morgen”, “Reboost je netwerk” en “Haal meer uit je netwerk”. Telkens gevolgd door een duidelijke call to action.

Verschillende kanalen werden ingezet met advertenties in Het Belang Van Limburg, in het Bedrijvig Limburg magazine en in de De Vlaamse Ondernemer. Verder werd een succesvolle buscampagne ingezet, een informerende nieuwsbrief uitgezonden en voorzagen we de campagne van billboarding doorheen Vlaanderen. Via direct mailings werden 4.000 folders verstuurd naar potentiële bezoekers uit het Voka bestand. Ook stond Hyggle, de online tak van Hands, in voor het gericht beheer en adverteren op sociale media. Ontwerp en druk van toegangskaarten, affiches en autostickers werden eveneens door Hands tot in het kleinste detail afgewerkt.

Verschillende kanalen werden ingezet met advertenties in Het Belang Van Limburg, in het Bedrijvig Limburg magazine en in de De Vlaamse Ondernemer. Verder werd een succesvolle buscampagne ingezet, een informerende nieuwsbrief uitgezonden en voorzagen we de campagne van billboarding doorheen Vlaanderen. Via direct mailings werden 4.000 folders verstuurd naar potentiële bezoekers uit het Voka bestand. Ook stond Hyggle, de online tak van Hands, in voor het gericht beheer en adverteren op sociale media. Ontwerp en druk van toegangskaarten, affiches en autostickers werden eveneens door Hands tot in het kleinste detail afgewerkt.

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief