Contacteer ons

 cases

Cordeel

expertise: vastgoed marketing

solution: communicatiecampagne

terug

Cordeel omschrijft zichzelf als een “one-stop bouwpartner”. Hands staat in voor de communicatie van de ontwikkelingsactiviteiten in Limburg binnen de groep Cordeel. De realisaties van woon- en herontwikkelingsprojecten liggen verspreid over heel de provincie.

De uitdaging

Cordeel heeft de voormalige Ambiorixsite in Tongeren kunnen verwerven in zijn vastgoedportefeuille. De voormalige militaire kazerne wordt omgebouwd tot een woon- en werkomgeving waar zowel renovaties van bestaande gebouwen als nieuwbouw te koop worden aangeboden. In een voortraject van stakeholderscommunicatie werd de toekomstige woonsite gelanceerd onder de naam In Compagnie. De uitdaging is om de diverse mix van lofts, woningen, appartementen, handel- en ambachtsruimtes op deze bijzondere plek vlot te commercialiseren.

Hands-on aanpak:

Een goede lancering vormt de basis van elke succesvolle verkoop. De start van de verkoop werd bijgevolg met toeters en bellen in de markt gezet. Een zeer uitgebreide mediacampagne met TV-spots, billboards, huis-aan-huis folders en een doorgedreven doelgroep-campagne online met een targets tot in Maastricht. Voor de verkoopcampagne zijn we ook vertrokken van een unieke troef en bedachten we de slogan: ‘Creative lofts for creative people’.

Effectiviteit

De concurrentie op de nieuwbouwvastgoedmarkt is erg groot met veel keuzemogelijkheden voor kopers en investeerders. Voor het project In Compagnie zijn we geslaagd in het opzet om de verkoop met een vliegende start in te zetten. Na het lanceringsweekend, had maar liefst al 25% van de appartementen van de eerste fase al een koper gevonden.

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief