Contacteer ons

Wie gaf het KMSKA kleur?

Je kon er mediagewijs niet naast kijken: op 24 september heropende het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen (KMSKA). En wie prijkten twee dagen voordien tijdens de gala-opening prominent tussen de prominenten? Inderdaad, Hands-partners Kristof Schiepers, Laurent Libert en Hands’ Art director Koen Neven.

Achter de schermen was Hands dan ook al enkele jaren bezig om het KMSKA in de aandacht te houden. Daar slaagden we in met onder meer kunstzinnige koelkastmagneten – die overigens de pers haalden – werf-aankleding, brochures…

Zowat een jaar geleden sloot het KMSKA met Hands een raamcontract af voor de grafische vormgeving van zowat alle communicatie: programmaboekjes, advertenties in printmedia, bijlages in kranten…

En in welke kleur? Dat was niet ‘ons’ onversneden oranje. Met stralende, intense kleuren, veel contrast en geraffineerd licht bleef Koen Neven goed in de buurt van het barokke palet van collega Rubens.

Hands loves chocolate!

Sinds kort een nieuw project van Prefamac, whoop 🙂 ! Het bedrijf is een krak in het ontwerpen en bouwen van machines op maat om chocolade en koekjes in de juiste vorm te krijgen, met de geknipte decoratie. Hands ontwikkelde een duidelijke merkpositionering met een uitgebreide website in 5 talen. Ook met het onderhoud van sociale media en creatie van de nieuwsbrief zijn we aan de slag gegaan. Het creatieve team bedacht de nieuwe slogan: “We love, think and innovate chocolate and biscuits”. Et voila, Prefamac is klaar om ondergedompeld te worden!

Cover van Tv familie gehaald

Dat was een titel op de cover van Tv familie op 4 mei bij de foto van zangeres Lindsay, het gezicht van het fit- en gezondheidscentrum InfraLigne in de campagne die Hands & Hyggle uitwerkten. Dag in dag uit sturen we alle online communicatie uit voor de 32 InfraLigne-vestigingen in het land en verzorgen we de opmaak voor drukwerk en advertenties, vaak met de fitte Lindsay in beeld. Volhouden Lindsay. We hebben je nodig.

One fast team

Never change a winning team. Over de samenwerking tussen Circuit Zolder en Hands kan een hele serie geschreven worden. Zo hebben we onder meer de B2B communicatie met afzonderlijke Business & Fun website op punt gesteld, werden er partners aangebracht voor de VIP-loges… Maar vooral, Circuit Zolder is in beeld gebracht als een Funfastic place to be en toeristische trekpleister voor jong en oud, autosportfanaat en dagtoerist. Hands trekt ook de komende vier jaar onvermoeibaar de spurt aan voor Circuit Zolder.

Strikes voor O’Learys

O’Learys komt naar Hasselt. Een sterk merk op een uitstekende locatie in een fantastische stad. Kous communicatief af? Dat dacht je maar. In Gent lokt het sportcafé jaarlijks 250.000 bezoekers. Indrukwekkend en dat willen ze in Hasselt herhalen. Met dat doel zal Hands mediacampagnes, visibiliteit op verschillende platformen en opvallende communicatie rond events verzorgen. We zijn vereerd om voor een wereldwijd bekende sportsbar met meer dan 100 locaties, van Zweden tot Dubai, te mogen werken.

“Ik fiets naar het werk” campagne haalt het VRT nieuws

Spring is in the air, maar ook fietsen is in the air. Cyclis, het hippe fietsleasebedrijf uit Hasselt, haalde het VRT-middagjournaal van 28 april met zijn vierde #ikfietsnaarhetwerk campagne die bijna 20.000 deelnemers op de fiets kreeg, met een gift voor een goed doel erbovenop. Hands werkte ook het concept uit voor Cyclis’ vorige campagne #starttobikeagain. Dat is onder meer het magazine Trends niet ontgaan, waar Cyclis dit jaar de status van ‘Gazelle’ heeft.

Integrale aanpak van een prachtproject

Heb je aan een creatieve campagne genoeg om de ‘Creative lofts for creative people’ van project In Compagnie te verkopen? De Lofts op de Ambiorix-site in de Blaarstraat in Tongeren hebben inderdaad echt alles om een ‘inspirerende thuis’ te worden. Een kolfje naar onze Hands, met hun ervaring in topvastgoed. Naast de verwachte creativiteit leverden we degelijk en betrouwbaar voetenwerk, van werfdoeken tot website en brochure. Tot tevredenheid van bouwbedrijf Cordeel, Goed Gevonden en Immo Leroi Immobiliën.

Alles voor onze Gast

Alles voor onze gasten! Met hun doorzettingsvermogen en typische Limburgse gastvrijheid boeken onze toerisme-ondernemers succes. Die inspanningen nóg lonender maken, daarvoor creëerde Hands het concept en de frisse vormgeving van het nieuwe magazine… Gast. Met verhalen over echte ervaringen, weg van het spektakel, gericht op inhoud die raakt. We graven dieper in het Limburgse terroir, inspireren en serveren… Toffe Gasten van Hands.