Contacteer ons
Winterland heeft een topeditie achter de rug met 650.000 bezoekers. Een heel pak meer dan vorig jaar toen er – met beperkende maatregelen – 450.000 mensen over de vloer kwamen. Het moet zijn dat branding, logo en communicatiecampagne door Hands zijn effect heeft gesorteerd. Belangrijker nog dan het absolute aantal: Winterland is nationaal definitief doorgebroken. Meer dan ooit hebben ook de mensen uit Oost- en West-Vlaanderen, Wallonië en de Oostkantons, samen met heel wat buitenlanders nu écht de weg gevonden naar Hasselt.
Eigenlijk moeten we zeggen: venimus, vidimus, vicimus. Wij kwamen met 20, zagen Dublin met 20 en wonnen als ploeg dik van onszelf. Straffe tour, want op 3 mensen na zakte het integrale team met veel enthousiasme van donderdagochtend 15 september tot zaterdagavond af naar het Temple Bar district van de Ierse hoofdstad.
We boekten grandioze overwinningen op de fiets door de parken van de stad en in de Auld Dubliner waar we traditionals live als echte Ieren meezongen…
We stonden oog in oog met wel honderd filosofen in de Book of Kells Library…
We verbaasden onze workshop-gastheer met 20 perfecte zelf gemaakte Irish coffees…
Sommigen dansten de dansers van de Celtic Night in de Arlington Pub van het podium… Dat lukte even later bijna ook in de Black Door en de Copper Face Jacks in Harcourt Road…
Zelfs een whiskey-tasting en bezoekje aan de Teeling Distillery kreeg ons niet klein…
Helaas komt aan elke fish & chips een einde. Maar van de herinnering kunnen we blijven nagenieten. We hebben een resultaat neergezet!
Je kon er mediagewijs niet naast kijken: op 24 september heropende het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen (KMSKA). En wie prijkten twee dagen voordien tijdens de gala-opening prominent tussen de prominenten? Inderdaad, Hands-partners Kristof Schiepers, Laurent Libert en Hands’ Art director Koen Neven.
Achter de schermen was Hands dan ook al enkele jaren bezig om het KMSKA in de aandacht te houden. Daar slaagden we in met onder meer kunstzinnige koelkastmagneten – die overigens de pers haalden – werf-aankleding, brochures…
Zowat een jaar geleden sloot het KMSKA met Hands een raamcontract af voor de grafische vormgeving van zowat alle communicatie: programmaboekjes, advertenties in printmedia, bijlages in kranten…
En in welke kleur? Dat was niet ‘ons’ onversneden oranje. Met stralende, intense kleuren, veel contrast en geraffineerd licht bleef Koen Neven goed in de buurt van het barokke palet van collega Rubens.
Sinds kort een nieuw project van Prefamac, whoop 🙂 ! Het bedrijf is een krak in het ontwerpen en bouwen van machines op maat om chocolade en koekjes in de juiste vorm te krijgen, met de geknipte decoratie. Hands ontwikkelde een duidelijke merkpositionering met een uitgebreide website in 5 talen. Ook met het onderhoud van sociale media en creatie van de nieuwsbrief zijn we aan de slag gegaan. Het creatieve team bedacht de nieuwe slogan: “We love, think and innovate chocolate and biscuits”. Et voila, Prefamac is klaar om ondergedompeld te worden!
Dat was een titel op de cover van Tv familie op 4 mei bij de foto van zangeres Lindsay, het gezicht van het fit- en gezondheidscentrum InfraLigne in de campagne die Hands & Hyggle uitwerkten. Dag in dag uit sturen we alle online communicatie uit voor de 32 InfraLigne-vestigingen in het land en verzorgen we de opmaak voor drukwerk en advertenties, vaak met de fitte Lindsay in beeld. Volhouden Lindsay. We hebben je nodig.
Never change a winning team. Over de samenwerking tussen Circuit Zolder en Hands kan een hele serie geschreven worden. Zo hebben we onder meer de B2B communicatie met afzonderlijke Business & Fun website op punt gesteld, werden er partners aangebracht voor de VIP-loges… Maar vooral, Circuit Zolder is in beeld gebracht als een Funfastic place to be en toeristische trekpleister voor jong en oud, autosportfanaat en dagtoerist. Hands trekt ook de komende vier jaar onvermoeibaar de spurt aan voor Circuit Zolder.
Spring is in the air, maar ook fietsen is in the air. Cyclis, het hippe fietsleasebedrijf uit Hasselt, haalde het VRT-middagjournaal van 28 april met zijn vierde #ikfietsnaarhetwerk campagne die bijna 20.000 deelnemers op de fiets kreeg, met een gift voor een goed doel erbovenop. Hands werkte ook het concept uit voor Cyclis’ vorige campagne #starttobikeagain. Dat is onder meer het magazine Trends niet ontgaan, waar Cyclis dit jaar de status van ‘Gazelle’ heeft.
O’Learys komt naar Hasselt. Een sterk merk op een uitstekende locatie in een fantastische stad. Kous communicatief af? Dat dacht je maar. In Gent lokt het sportcafé jaarlijks 250.000 bezoekers. Indrukwekkend en dat willen ze in Hasselt herhalen. Met dat doel zal Hands mediacampagnes, visibiliteit op verschillende platformen en opvallende communicatie rond events verzorgen. We zijn vereerd om voor een wereldwijd bekende sportsbar met meer dan 100 locaties, van Zweden tot Dubai, te mogen werken.
Heb je aan een creatieve campagne genoeg om de ‘Creative lofts for creative people’ van project In Compagnie te verkopen? De Lofts op de Ambiorix-site in de Blaarstraat in Tongeren hebben inderdaad echt alles om een ‘inspirerende thuis’ te worden. Een kolfje naar onze Hands, met hun ervaring in topvastgoed. Naast de verwachte creativiteit leverden we degelijk en betrouwbaar voetenwerk, van werfdoeken tot website en brochure. Tot tevredenheid van bouwbedrijf Cordeel, Goed Gevonden en Immo Leroi Immobiliën.
Alles voor onze gasten! Met hun doorzettingsvermogen en typische Limburgse gastvrijheid boeken onze toerisme-ondernemers succes. Die inspanningen nóg lonender maken, daarvoor creëerde Hands het concept en de frisse vormgeving van het nieuwe magazine… Gast. Met verhalen over echte ervaringen, weg van het spektakel, gericht op inhoud die raakt. We graven dieper in het Limburgse terroir, inspireren en serveren… Toffe Gasten van Hands.