Contacteer ons
Sport en communicatie: het kan een gedroomd paar zijn. Want sport ‘verkoop’ je als opwinding, competitie, adrenaline van fans, een gedeelde ervaring… Hands is met zijn jonge team sport minded en weet elk format of elke competitie hapklaar te verpakken, zowel voor de die hard fans als voor de zijdelings geïnteresseerden.
Communicatie over technologie is meer dan op andere terreinen een evenwichtsoefening; tussen business value en echte techniciteiten, over innovatie maar tegelijk over gebruiksgemak. Alles eerst begrijpen en dan de vertaalslag maken in functie van het geviseerde publiek. Het is een oefening die we in de vingers hebben.
In de fietsprovincie bij uitstek, de groenste provincie van Vlaanderen en de enige met een nationaal park, hoor je een steentje bij te dragen aan het toerisme. Dat is een steeds belangrijkere economische motor. Wist je dat de Limburg Vakantiegids een kind is van Hands? De talrijke gespreide lokale initiatieven werden gebundeld en versterkt.
Over de jaren heen bouwden we een sterk klantenbestand uit in de Business-to-Consumer sector (B2C). Voor een groot aantal horecazaken weten we hun communicatie perfect op de klant af te stemmen, dus heb jij nood aan heldere communicatie op maat van jouw doelpubliek, geef gerust een seintje en we bekijken graag samen de mogelijkheden!
In een stad waar het vastgoed boomt en projectontwikkelaars mooie dingen doen, zijn we het aan onszelf verplicht hierin ‘thuis’ te zijn. Letterlijk, want Hands is gevestigd in Books, een van de nieuwe landmarks van Hasselt. In tal van projecten, ook buiten Limburg, zijn we een onmisbare schakel in de opbouw en opvolging van de communicatie.
Business-to-business is Hands haar grootste clienteel. Start-up, kleine zelfstandige of multinational, iedereen helpen we een handje verder met onze jaren ervaring in verschillende sectoren. In welke sector ben jij actief? Bel, mail, kom langs en laat het ons weten in een kennismakingsgesprek!
Gemoderniseerde musea verdienen topcommunicatie. Ze houden het verleden en de kunsten levend. Hands helpt musea in topconditie te blijven om elk publiek te verleiden, scholen, gezinnen, toeristen, zakenmensen in het kader voor B2B-evenementen… Doelgroep communicatie en bewandelen van nieuwe wegen, zo beginnen we eraan. Een museum zet je niet zomaar op de markt. Dat vraagt gepaste inkleding en een subtiel evenwicht tussen waardigheid en uitbundigheid, eigen aan alle commerciële promotie en zelfs aan B2B-communicatie. Hands heeft bij manier van spreken een case opgebouwd met de integrale communicatie voor het Gallo-Romeins Museum in Tongeren en zijn bijzonder succesvolle tijdelijke exposities. Intussen werkt ons team ook voor het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten en het Koninklijk Museum van Mariemont.