Contacteer ons

 cases

Mitch&Mates

expertise: B2B communicatie

solution: concept / strategie

terug

Het Genkse softwarebedrijf Mitch&Mates is gespecialiseerd in producten en diensten voor de gezondheidszorg, in België en Nederland. Doel is de gezondheidszorg toegankelijk en betaalbaar maken voor iedereen, door de integratie van technologie. Dat moet leiden tot een maximumcomfort voor patiënten en de beste ‘return on investment’ voor alle gezondheidsproviders.

De uitdaging
Mitch&Mates heette tot voor kort Innovation Studio. Afgekort was dat IS, en die twee letters hebben tegenwoordig een heel nare bijklank. Tijd dus voor een nieuwe naam, een nieuwe huisstijl én een grote persactie.

De hands-on aanpak
Na een productieve brainstorm met de klant stelde Hands de nieuwe naam ‘Mitch&Mates’ voor. Mitch staat voor ‘Matching IT in Healthcare’. En de ‘Mates’? Dat zijn alle stakeholders van de IT-afdelingen van ziekenhuizen, de zorgverleners en de patiënten. Via onze perscontacten pikten Het Laatste Nieuws, De Tijd en Made In Limburg de nieuwe naam op. Het Belang van Limburg maakte er zelfs een cartoon van. Zo kreeg Mitch&Mates heel wat naamsbekendheid. Een lanceringsevent kon hier niet ontbreken! Direct mailings en maandelijkse contentplannen houden de doelgroep online op de hoogte van de nieuwe technologieën en producten. Die worden uitgeschreven als informatieve cases die op de nieuwe website terug te vinden zijn. Verder schreef Hands een corporate story uit met een sterke boodschap: ‘Vriendschap leidt tot betere gezondheid’.

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief