Contacteer ons

 cases

Drugstore

expertise: B2C communicatie

solution: positionering / online presence / print

terug

De Drugstore is een vernieuwde, moderne eetzaak op de Grote Markt van Hasselt. De 50-jaar oude brasserie werd in 2021 helemaal heropgebouwd en vernieuwd tot een restaurant met verschillende eethoeken en aangepaste eetkaart. Door de ligging in het hart van de stad mikt de Drugstore enerzijds op lokale klanten maar ook op toeristen voor een hapje en een drankje of op B2B-cliënteel voor bedrijfspresentaties en lunches in een van de vergaderfaciliteiten.

Uitdaging:

De uitdaging is om de met een duidelijke positionering via diverse mediakanalen de gewenste doelgroep aan te spreken voor een consumptie op elk uur van de dag. Om op deze manier een continue flow van reservaties aan te houden doorheen de week.

Hands-on aanpak

Na de heropening was de volledige profilering en branding in handen van Hands. Onder de slogan ‘Let’s share a moment’ profileren we de Drugstore als the place to be voor elk moment van de dag en voor elke gelegenheid. Verder begeleiden we de zaakvoerders met hun strategische profilering, online content-creatie, event-organisatie tot en met de druk van de menuboeken en bierkaartjes.

Visuele uitwerkingen

  • Online posts
  • Menuboeken, kaarten, bierkaarten
  • Branding: let’s share a moment

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief