Contacteer ons

 cases

Comeos

expertise: B2C communicatie

solution: web development

terug

Comeos is de sectororganisatie die de Belgische handel en diensten vertegenwoordigt, de dynamiek van de sector aanwakkert en die helpt om maatschappelijke verantwoordelijkheden op sectoraal niveau op te nemen. Samen met UNIZO en UCM, organiseert Comeos het Weekend van de Klant. Een feestelijk winkelweekend in heel België waarbij tienduizenden winkeliers hun klanten verrassen met een cadeautje of leuke actie.

Uitdaging:
Voor het Weekend van de Klant was gevraagd om een online platform op te zetten dat het voor de duizenden deelnemende handelaars mogelijk maakt om hun persoonlijke data en hun respectievelijke acties te publiceren op de website van Het weekend van de Klant. Daarnaast moest de online tool opgewassen en 100% uptime zijn bij massale bezoekerspieken.

Hands-on aanpak:

Omdat er met zo’n groot aantal deelnemers samengewerkt wordt zijn efficiëntie en accuraatheid van groot belang. We creëerden een portaal waarin de deelnemende handelaars zelf hun gegevens kunnen uploaden en beheren. Zo werd de kans op foute transcripties geëlimineerd en zorgden we voor een enorme tijdswinst. Onze developers stoomden deze tool klaar met een doordachte opbouw via wireframing. Die werkwijze garandeerde een vlot ontwikkelingsproces en een logische opbouw van de back-end.

Effectiviteit
Jaarlijks zien we dat duizenden bezoekers samen op het online platform navigeren met een uptime van maar liefst 99,8%, wat zorgt voor een optimale web-ervaring voor websitebezoekers.

Visuele uitwerkingen
Website

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief