Contacteer ons

 cases

Brasserie O

expertise: B2C communicatie

solution: branding / communicatiestrategie

terug

Brasserie O is een horecazaak gelegen in Olen, ze wordt gerund door een hechte familie. Chef Stefan zorgt er samen met zijn team voor dat er genoten kan worden van culinaire Belgische klassiekers en kwaliteitsvolle gerechten, vaak met een link naar eigen streek.

Uitdaging:
Brasserie O schakelde Hands in om de horecazaak een duidelijke smoel te geven en daarnaast een continue stroom van klanten aan te houden doorheen de weekdagen.

Hands-on aanpak
Met deze doelstelling in het vizier, ontwikkelden we het concept ‘mOments’, het bepalend element voor de identiteit van Brasserie 0. De strategie bestaat erin gericht verschillende doelgroepen aantrekken voor alle mOmenten van de week, onder meer met thema-dagen. Dat concept werd nog versterkt in de naamgeving van die momenten: ‘aperO’, wine O clock, shOp & dine, zOetje, mOsselen, Ontbijt, kOffie… De iconische ‘O’ verwijst namelijk naar Olen. Deze huisstijl en content-strategie is doorgetrokken in al de communicatie-uitingen, online en offline. Denk aan menukaarten, affichage, signalisatie, placemats…

Visuele uitwerkingen
– Visuals van mOments: aperO’, wine O clock, shOp & dine, zOetje, mOsselen, Ontbijt, kOffie…
– Huisstijl

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief